söndag 27 mars 2011

Det varas for slutet

"Om jag ska falla da ska jag falla fritt". Jag var lugn och jag njot, maste ha varit for surrelealististk for att jag skulle bli radd. Undrar om det ar detta lugn min kara tremenning Sara kant da hon varje gang forsvunnit med ett leende medans jag gruvar mig tio minuter till!

Annars ar dett regn tunga skyar som verkar fa avsluta var vistelse har nere. Nagot som leder till att den nagot sa nar knivskarpa shortslinjen jag skaffat mig nu suddats ut till en diffus overgang dar brannan och blekheten knappt gar att urskilja. Men det finns bra saker med regn, bocker lases (Har ni inte klickat pa nagon av Mange lankarna sa gor det nu. Han ar vass, vassare an han sjalv forstar, tror jag). Tilsammans har vi nog plojt 14 bocker och fler lar det bli, till och med Stekar-Pempisen haller nu mattet efter en trevande borjan da han borjade pa samma sida i en bok han inte last sedan ett ar tillbaka.

Dubblakanslor infinner sig nu da man lamnar landet. Fast slar harmed att en manad i detta land ar pa tok for kort, tva manader bor man minst ge det. Men roligt har vi haft, skrattat gott at varandra och provat pa olika saker. Ar nojd med resultatet. Sedan ska det bli skont med lite vardag med, kanns tex surt att vara utan Sveriges Radio. Man hanger inte med utan tex Brunchrapporten nar en ny partiledare tilltratt i Svergies storsta parti. Sadana saker anser jag vara viktiga.

Sedan saknar man ju manniskor, Zomliga mer an andra.

1 kommentar:

  1. Hur vasst ar inte det har da?? Appropa Juholtarn.

    http://www.youtube.com/watch?v=t7VwyBSahk0&feature=relmfu

    SvaraRadera