söndag 17 april 2011

Bloggar likt gemene man

Här sitter jag och njuter. På en parkbänk i min inglasade balkong med den ny-lagda trallen, helgens enda "projekt".
Lägenhets projekt är lagoma projekt. Dom är precis i min melodi, i alla fall i  detta skeende av livet.

Men nu sitter man som sagt och mår. Med en glass i ena handen, kaffe i den andra och med tidskriften Filter (Tack Magnus för det underbara tipset) i knä. Detta ackompanjerat av musik.
Detta bör förevigas.
Testar därför på det som gemene bloggare gör och lägger upp "just-nu!-bild-för-bild". Den enda bild som uteblir är "dagens outfitt". Någonstans måste gränsen dras.

Parkbänken samt helgens lagda trall.
 
Piggelin, märkligt att inte hemglass prioriterar en annan


Min coolaste ägodel just nu:
Mustaschkoppen.



Utsikten.
Havet, fabriken och gula-måsen.



Ett fantstiskt magasin.

Färdig.
För första och sista gången fick ni min kväll i bilder.
Usch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar