onsdag 30 november 2011

Jag tar bloggen till en helt ny nivå

Var hos mor och far. Där bjöds det på fika och Feddie Waldning då han tolkar Bond-teman.
Magnifikt.
Både fikat och Walding.
Walding känns lite underskattad så som här:




Magnifikare.
Magnifikast är textraden "jag har ropat allt jag orkart, allt jag orkart, efter dig..."


Jag utvecklar bloggen.
För er är det idag Onsdag och klockan är efter fyra. Jag är i Iggesund, där jobbar jag. Där bloggar jag absolut inte eftersom jag inte har något internet.
Testar därför på att förskriva och programera in då inläggen ska publiceras
HYBRIS! som om ni vore tusentals läsare.

Herregud vilken H Y B R I S!

4 kommentarer:

  1. "Jag Är Monstret" från 2005 var ett av det årets topp5-skivor för min del. Helt fantastiskt bra!!!

    SvaraRadera
  2. Jag är för dålig på att lyssna på hela skivor, har inte riktigt disciplinen.

    Men det blir bättre nu då jag har bil igen. Tror jag ska slå till på Bond-temanen. Det är faktsikt tufft.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera