torsdag 23 december 2010

Hushållet är rengjort från all lort!

Det lilla, lilla, lilla, lilla köket blänker och tindrar.
I den lagoma sovalkoven är det renbäddat.
Soffan med tillhörande matta (soffbord saknas fortfarande) är likt all parkett dammsugen.
Det varma badrummet är rengjort.
Köksbordet med dom olik färgade stolarna doftar fräscht.
Hallen är helt obefintlig från blöta skofläckar.
Enda stället jag i skrivande stund kan tänkas finna ett damkorn på är den vägg-monterande tv:en. Får åtgärda det.

Jag har gjort det modra min lärt mig att man bör, julstäda. Likt henne har jag torkat lister och varit noggrann. Och likt far min har jag packat in allt lite hur som helst, huvudsaken är att det inte ser plottrigt ut.



Måste även tacka grundaren till YouTube och Facebook utan dessa medium hade jag nog inte fått se det här idag. Och tack Martin "Svara inte!" Rönnbäck som la upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar