måndag 7 juli 2014

Podd

Jag åt middag med två vänner, vi samtalade och samtalade. Inte en gång åkte min smartphone fram, eller jo två gånger men då googlade jag bara fakta vi behövde för att samtalet skulle vara tillfreds.

Det är två fina vänner det där. Dom får mig att känna ett behov av att uttrycka mig, i onsdags fick jag ett behov av att vi fina vänner borde ha en podd ihop.
Jag är skeptiskt till att det blir ett fenomen och något folk lyssnar på men jag tror jag skulle göra mig bra där. I formatet.

Det är vad det är och som Olle så bra skrev på facebook "vi är alla idioter i våran egen övertygelse" så tror jag att Magnus, Olle och jag skulle vara något att lyssna på.

Kanske blir det av, kanske rinner det ut i sanden. Men det är ett frö så sått i mitt huvud och det kommer inte sluta gro förens vi testat.

/Semesterfiraren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar