tisdag 21 maj 2013

Ett inlägg som inte är för mödrar

Detta inlägg är inget för mödrar. Det är lite pajjigt, plumpt och vulgärt. Andras mödrar borde ställa sig i led efter vederbörandes och förlåta. För det är bara plumpt det är inte knark.


Magnus som kanske är den siste läsaren publicerade nyligen denna bild. En fin bild med fint väder och en fin skjorta, men låt oss analysera den.




Är det inte något väldigt märkligt med det hela?
Magnus ser väldigt ansträngd ut.
Kaffekoppen i hans höger arm verkar väga 20 kg. Jag ser inget kaffe men armen ser ut att pulsera, det skulle jag kunna köpa om minsta tendens till svart guld syntes i den gula koppen.
Även vänster armen ser väldigt anspänd ut. Apelsinen ser det ut som han vill krossa närsomhelst och blicken mina vänner? Är det verkligen fundersam han ser ut att vara? Ser det inte lite ut som han sitter på muggen....
 Sedan kommer vi till fötterna:



Även dom kniper han med som aldrig förr. Tror jag inte skådat sådana ansträngda fötter sedan barnsben då Anton i Lönneberga fick sin stortå i en råttfälla.

Sammanfattningsvis:
Magnus ser ut som han är påväg att brisera, fast han får inte.
Inte än!
Inte nu!
Inte in i kameran!
För vem vill ha det på kort? På film är väl en sak men på kort! Det är det sista man vill se och framför allt bevara i ett fotoalbum!
Brisera och avsluta på kort, hujedamig!
Dock är det ett fråetecken som jag inte kan räta ut. Hur sitter hen under bordet. Hen syns ju inte på bilden.




2 kommentarer:

  1. Haha! Lysande analys! Men som 5myror/4elefante-Brasse brukade säga: FELFELFELFELFEL, ellet det kan mycket väl vara så. Men det är inte det svar jag hade tänkt ut!" Min förklaring skulle jag säga är den tomma kanna, som tyder på att mycket kaffe har druckits. Lägg därtill mitt alterego "Lavemange"

    SvaraRadera
  2. För övrigt bör du lägga upp bilderna i tidigare inlägg igen! Jag har ju förbannat dig anonymt!

    SvaraRadera