tisdag 18 maj 2010

Thank you Thors

Hon visste inte vem som skrivit Fredmans epistlar och när hon fick reda på det så trodde hon att han var ifrån Wien.

Hon blir irriterad då hon inte har full kontroll på vad som ska ske de närmaste timmarna. För att få full kontroll gillrar hon ofta ut fällor där hon baktalar andra och luras om att ditten sak göra datten och datten ditten.

Men jag gillar henne ändå. Hon har faktiskt rätt hygglig musiksmak, inte extra ordinärt bra men helt klart mycket bättre än snittet av mina vänner på Facebook. Dessutom spelar det ingen roll om hon inte vet om Bellmans verk eller vem som seglade till Indien. Hon pissar lik förbannat på min rygg då det gäller att få till funktioner på amatörskribenters bloggar.

Med andra ord så har Susanne fixat så att man äntligen kan kommentera. Vilket förmodligen endast genererar någon kommentar ibland om att jag borde gå in och rösta på nån stackares tävling. Men men somliga gör det kanske lyckligare och mig gör det absolut inte olyckligare....

2 kommentarer:

  1. HAHA, ja helt sämst är jag inte! Pusspåre

    SvaraRadera
  2. ps. nu får se se till att skriva oftare också ds.

    SvaraRadera