måndag 12 november 2012

Ingen sömn i världen kan få en att inte bli trött....

En liten last som jag dras med numera är att jag älskar att vakna pigg. Det är få saker som är så roligt eller intressant på kvällen som gör det värt att vakna trött.

Jag är lite som en tonåring igen, i tonåren kunde jag gå och lägga mig vid nio för att sedan vakna halv sju pigg som en mört. Detta beteende började återigen i husvangen förra vintern då verkligen ingeting kunde vara roligare än att sova.

Så igår kväll gick jag och la mig elva, somnade direkt för att sedan vakna 06:30 utsövd. Telefonalarmet tjöt och som så brukligt gick jag upp för att sätta mig på toa där jag gjorde mina bestyr samt en genomgång av nyheter i den tidigare tjutande mobilen. Pigg och rask.Men plötsligt blev jag dödstrött......

 Fan vad trött jag blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar